Integraties tussen Brincr en diverse systemen voor optimale efficiëntie!

Over Brincr:

De meest gebruiksvriendelijke handelssoftware voor MKB
Met Brincr krijgen ambitieuze (groot)handelsbedrijven en webwinkels grip en inzicht in hun orders, voorraad en relatiebeheer.

Inzicht, overzicht en grip. Iedere groothandel en webshop die ordergericht werkt, heeft daar behoefte aan. Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor handelsbedrijven. Met orderverwerking, voorraadbeheer, klantbeheer, inkoop, facturatie, CRM en nog veel meer modules. Schaalbaar, compleet en betaalbaar.

De uitdaging:

Brincr helpt hun klanten met een efficiënte en overzichtelijke applicatie voor voorraad- en orderbeheer.

Echter, veel van hun klanten werken ook met andere systemen, zoals financiële software, e-commerce platforms en logistieke oplossingen. Hierdoor ontstond de vraag naar een efficiënte koppelingen tussen de Brincr-applicatie en deze systemen, zodat alle processen naadloos met elkaar in verbinding staan.

Dit helpt de klant van Brincr niet alleen tijd besparen, maar ook fouten minimaliseren en inzicht in de supply chain verbeteren.
"Een samenwerking zoals we die hebben met Brincr zet ons volledig in onze kracht.

We helpen ze om hun klanten een totaalpakket te bieden en helpen hun klanten te groeien door slimme integraties.

Door systemen te koppelen, hebben we niet alleen processen geoptimaliseerd, maar ook de dagelijkse bedrijfsvoering van hun klanten vereenvoudigd."

Onze aanpak:

Afgelopen jaar zijn we in contact gekomen met Brincr. Zij schakelde onze expertise in om mee te denken voor een koppeling die die volledig aansluit bij de behoeften van hun klanten. Ons team van experts aan de slag om de processen van de eindgebruikers in kaart te brengen en zo de vertaalslag te maken voor de developers om de juiste software-integraties op te zetten.

Door middel van API-koppelingen van de verschillende systemen hebben we de Brincr-applicatie verbonden met verschillende systemen die de klanten van Brincr gebruiken.

Dit varieert van ERP- en CRM-systemen tot online winkels en logistieke software. We zorgen ervoor dat de uitwisseling van gegevens automatisch gebeurt, waardoor handmatige handelingen en fouten tot een minimum beperkt worden.

Conclusie:

Onze samenwerking met Brincr toont de kracht van een goede software-integratie. Door het koppelen van verschillende systemen helpen we Brincr en hun klanten efficiënter te werken en geven we hen de tools om slimmer om te gaan met hun bedrijfsprocessen.

Een perfecte match tussen techniek en behoefte, waarbij automatisering écht waarde toevoegt.

Zo zorgen we ervoor dat Brincr’s klanten sneller en efficiënter kunnen werken, met minder handmatig werk en meer inzicht in hun data.

Het resultaat

Voor Brincr en hun klanten betekende deze oplossing een enorme stap vooruit. Dankzij de door ons ontwikkelde koppelingen werken alle systemen nu optimaal samen. Orders worden automatisch verwerkt, voorraden bijgewerkt, en financiële gegevens correct gesynchroniseerd met boekhoudsystemen.

Dit levert niet alleen tijdwinst en foutreductie op, maar geeft ook meer controle en overzicht over het gehele proces.

Klanten van Brincr ervaren nu een soepeler werkproces, kunnen sneller inspelen op veranderingen in hun voorraad en orderbeheer, en hebben een beter inzicht in hun bedrijfsvoering. Bovendien kunnen zij met de schaalbare oplossing eenvoudig hun systemen uitbreiden of aanpassen wanneer dat nodig is.

Brincr over dit project

"Dankzij de samenwerking met Weprocess kunnen we onze klanten nu een compleet geïntegreerde oplossing bieden.

Hun expertise in systeemkoppelingen zorgt ervoor dat onze klanten efficiënter kunnen werken en betere resultaten boeken."

Ben je ook op zoek naar een slimme koppeling tussen jouw systemen?

Wij maken we het mogelijk om jouw bedrijfsprocessen volledig te automatiseren en te integreren. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking!

Onze andere cases

Slimme koppeling tussen Brincr en Shopify voor Gloovy Eco Gloves

Eerste volledige circulaire handschoen op de markt

Gloovy biedt het eerste volwaardige alternatief voor de huidige (vervuilende) wegwerp handschoenen. Wereldwijd worden er jaarlijks miljarden handschoenen gebruikt, weggegooid en uiteindelijk verbrand. Dit resulteert in een enorme belasting voor het milieu.

Een automatisch fulfilment proces tussen Brincr en Monta voor Olcay Gulsen Beauty

Olcay Gulsen Beauty een sterk merk met een snelgroeiende e-commerce business. Om de logistieke processen van haar bedrijf te optimaliseren, was het merk op zoek naar een oplossing die de voorraad en orderverwerking tussen hun voorraadsysteem en fulfilment center naadloos kon automatiseren en stroomlijnen. Daarbij stuitte ze op het probleem dat er nog geen koppeling bestond tussen haar systemen, Brincr voor voorraadbeheer en Monta voor logistiek en fulfilment. Het was tijd om efficiënter te gaan werken en via Brincr werd Weprocess ingeschakeld om deze automatiseringte realiseren.

Succesvolle EDI-koppeling met AFAS via Transus

Soms komen er weleens uitdagingen op je pad, waarvan je de impact later pas inziet. Zo ook met de uitdaging van onze klant Cemex en dus ook op ons pad als hun vaste IT Service Management partner! Een grote supermarktketen had hen gevraagd om een EDI-koppeling (Electronic Data Interchange) op te zetten. Deze koppeling zorgt ervoor dat digitale gegevens zoals bestellingen, pakbonnen en facturen snel en foutloos tussen bedrijven worden uitgewisseld. En dit was precies waar Cemex op dat moment klaar voor was, omdat ze net waren overgestapt op AFAS, hun nieuwe ERP-systeem.

Samenwerking met LievERP: AFAS-expertise bundelen voor optimale klantoplossingen

Concurrentie of concullega’s, termen die in de onze business vaak voorbijkomen. Zo staan wij zelf niet in de wedstrijd. Bij ons draait alles om het vinden van de juiste oplossingen voor onze klanten door experts in te schakelen die écht verschil maken.

Copyright © Weprocess 2024