Sanitaklompen.nl is een online webwinkel die zich richt op de verkoop van medische klompen.
Het doel was deze live webshop van Sanitaklompen.nl in een middag te koppelen met AFAS. De koppeling zelf was redelijk ‘plug & play’, waardoor het perfect paste bij onze IPaaS oplossing.
Weprocess heeft de basis order koppeling van Sanitaklompen.nl binnen 4 uur live gezet. Lees hier meer!
Voor alle te maken integraties werken wij met standaard pakketten o.b.v. een 'x' aantal uur. Hierin zit consultancy, integratie, testen, documentatie, support bij livegang & twee weken support na livegang.
Prijzen van de te maken integraties worden o.a. gebaseerd op de complexiteit van de koppeling & de hoeveelheid koppelingen. Heb je al een integratie lopen en wil je aanpassingen doen? Ook dan geven we na een call advies over de kosten.
Na een kennismaking (call) geven wij je advies over het af te sluiten pakket.
Hoe snel de koppeling verzorgd kan worden ligt aan de moeilijkheid van de koppeling zelf, de betrokken partijen en de beschikbare data. Indien deze zaken goed ingericht zijn kunnen we sneller inrichten en testen. Wij geven geen livegang af, maar werken naar een testfase toe. Indien die akkoord is, kunnen we werken aan een succesvolle livegang.
Om een koppeling te maken, hebben we toegang tot de benodigde systemen, eventuele vereiste API-sleutels of inloggegevens nodig. We zullen samen met jou de exacte vereisten vaststellen.
De tijd die nodig is om een koppeling te maken varieert afhankelijk van de complexiteit van het project. We kunnen een geschatte tijdslijn opstellen na een grondige analyse van de vereisten.
Om verder te gaan, kun je contact met ons opnemen via support@weprocess.nl. Ook kun je onderstaand contactformulier invullen, dan nemen wij direct contact met je op!
Hierna plannen we een kennismakingsgesprek om jouw specifieke behoeften te bespreken en het project in gang te zetten.
Ja, we bieden post-implementatiesupport om ervoor te zorgen dat de koppeling soepel blijft werken en eventuele problemen snel worden opgelost. Onze supportdiensten kunnen worden aangepast aan jouw behoeften en wensen. Neem contact op voor meer informatie.
Het koppelen van bedrijfssoftware verbetert de efficiëntie, vermindert handmatige taken, minimaliseert fouten en verbetert de gegevensnauwkeurigheid, waardoor jouw bedrijf beter kan presteren.
Een eenmalige koppeling verzorgt de initiële integratie, terwijl een onderhouds- of abonnementsservice voortdurende ondersteuning en eventuele updates biedt om de integratie optimaal te houden.
Met ons abonnement nemen we niet alleen het onderhoud op ons, maar bieden we ook doorlopende support, waarbij we eventuele problemen snel aanpakken en ervoor zorgen dat jouw softwarekoppelingen altijd up-to-date zijn.
Om te beginnen, kun je contact met ons opnemen via support@weprocess.nl. We zullen jouw specifieke behoeften bespreken en een plan opstellen dat past bij jouw organisatie.
Nee, wij kunnen vrijwel elke software met elkaar koppelen!
Plan een vrijblijvend 15 minuten gesprek in om jouw uitdaging te bespreken.