Het selecteren van de juiste software kan een uitdagende taak zijn, gezien het grote aantal beschikbare opties en het steeds evoluerende technologische landschap. Deze training is speciaal ontworpen om je te helpen bij het maken van een weloverwogen beslissingen bij het selecteren van nieuwe software op basis van jouw wensen en eisen (requirements).
Of je nu op zoek bent naar een projectmanagementtool, een boekhoudprogramma of een customer relationship management (CRM) systeem, deze training biedt je de nodige kennis en vaardigheden om de software te vinden die het beste aansluit bij de behoeften en doelen van je bedrijf.
Al onze trainingen zijn te volgen op onze Academy. Als je member wordt van onze Community & Academy heb je toegang tot alle trainingen die wij bieden.
De Academy is een bron van waarde met handige checklists, cheatsheets, downloads en informatieve content die je verder helpen. We begrijpen dat jouw tijd kostbaar is en dat je wilt focussen op wat echt belangrijk is voor jouw bedrijf.
Onze Academy is exclusief voor leden. We begrijpen dat relevantie essentieel is, daarom zorgen we ervoor dat onze informatie en trainingen aansluiten bij jouw specifieke behoeften!
Hoe snel de koppeling verzorgd kan worden ligt aan de moeilijkheid van de koppeling zelf, de betrokken partijen en de beschikbare data. Indien deze zaken goed ingericht zijn kunnen we sneller inrichten en testen. Wij geven geen livegang af, maar werken naar een testfase toe. Indien die akkoord is, kunnen we werken aan een succesvolle livegang.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.