Al onze trainingen zijn te volgen op onze Academy. Als je member wordt van onze Community & Academy heb je toegang tot alle trainingen die wij bieden.
De Academy is een bron van waarde met handige checklists, cheatsheets, downloads en informatieve content die je verder helpen. We begrijpen dat jouw tijd kostbaar is en dat je wilt focussen op wat echt belangrijk is voor jouw bedrijf.
Onze Academy is exclusief voor leden. We begrijpen dat relevantie essentieel is, daarom zorgen we ervoor dat onze informatie en trainingen aansluiten bij jouw specifieke behoeften!
85% van de Testteam-leden meldde een aanzienlijke toename in hun kennisniveau na deelname aan cursussen op het platform!
De Testteam-leden benadrukten de waarde van de community, waar professionals uit verschillende sectoren samenkomen om vragen te stellen, ideeën uit te wisselen en kennis te vergaren die zij direct zelf in kunnen zetten!
Meer dan 90% van de testers waardeerde de gebruiksvriendelijkheid en heldere navigatie van het platform, waardoor leren en netwerken soepeler en efficiënter verlopen!
Doordat de Academy & Community exclusief voor leden zijn, weet je dat je met gelijkgestemden bent en daardoor gericht je vragen kunt stellen.
De Testteam-leden benadrukten de waarde van de community, waar professionals uit verschillende sectoren samenkomen om vragen te stellen, ideeën uit te wisselen en kennis te vergaren die zij direct zelf in kunnen zetten!
Hoe snel de koppeling verzorgd kan worden ligt aan de moeilijkheid van de koppeling zelf, de betrokken partijen en de beschikbare data. Indien deze zaken goed ingericht zijn kunnen we sneller inrichten en testen. Wij geven geen livegang af, maar werken naar een testfase toe. Indien die akkoord is, kunnen we werken aan een succesvolle livegang.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.
Een SLA kun je afnemen als wij je geholpen hebben wij een eenmalige opdracht en/of koppeling en is bedoeld voor vragen, geen ontwikkeling of inrichting. Heb je vragen? Dan kun je hiervoor terecht bij support. Het abonnement is voor doorlopende ondersteuning, voor bijvoorbeeld implementatie en inrichting.